2014-01-19

Windmill for no money at all

Yesterday I donated some books and old stuff that were
leftovers during my project: moving south.
I went to the red-cross donatingcentre, "the Behive", and
handed over all things and also found that someone have
donated a nice model of a windmill.
I asked the man from the red cross if it was for sale and he
replied 1 Euro and it is yours. I paid and now I have two
windmills to play with. I will use these windmills both playing
games during the great northern war and Hugg och slag(medieval).

Great find!

Igår lämnade jag in böcker och en hel del gammalt som
blivit över under mitt projekt: flytt söderut.
Jag besökte röda korsets mottagningskontor och butik, "Bikupan,
och lämnade in mina saker och hittade en vindmölla som
någon innan mig donerat. Frågade om denna modell
var till salu och för 10 kronor så blev den min.
Nu har jag två vindmöllor att använda vid spel som kommer
att utspela sig under det stora nordiska kriget samt mitt
egna medeltida spel: Hugg och slag.
Trevligt fynd!









10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Yes indeed Paul. Thankyou for your comment. :)

      Radera
  2. Svar
    1. Merci mon ami pour le commentaire! :)

      Radera
  3. Svar
    1. Indeed! :) Tack för kommentaren kompis.

      Radera
  4. An excellent buy at that price and looks great too!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thankyou Rodger! And welcome to Hugg och slag(cut and blow)

      Radera